Butik/servering

Egenskaper vi värdesätter

  • Utåtriktad - Ett charmigt och trevligt bemötande av alla våra kunder, ännu viktigare om det är någon som skulle vara missnöjd med något.
  • Serviceminded - Bra service vid lite folk = ta dig ordentligt med tid för kunden och fråga ut dem för att komma fram till vad de vill ha. Bra service vid mycket folk = snabb service men forfarande ta dig tid med kunden.
  • Merförsäljning - Aktivt jobba med merförsäljning utan att vara påträngande.
  • Stresstålig - Även när man har lång kö och mycket händer runtomkring en kunna hålla glatt humör och vara strukturerad.
  • Kvalitetsmedveten - Mån om vår kvalité och alltid uppdaterad och påläst om produkter. Kritisk mot allt som kommer ut i butiken från produktion. Håller det den kvalité vi står för?
  • Gilla högt tempo - Man måste tycka om att alltid ha något att göra, och ha lite spring i benen.
  • Jobba rent - Man ska jobba så att alla ytor/bänkar hela tiden är rena,  snygga och tomma. Städning är inget som bara görs i slutet av dagen, det är något vi gör under hela dagen.


Ansök nu